Koppeling met Zoho gebruikers

Koppeling met Zoho gebruikers

Om de Zoho gebruikers te koppelen aan de portaal gebruiker kun je onderstaande stappen volgen. De koppeling zorgt er voor dat wanneer er acties worden uitgevoerd vanuit het portaal dat de juiste CRM / Desk gebruiker wordt gekoppeld aan de gegevensregel. In dit voorbeeld koppelen we de CRM gebruiker voor het aanmaken van dossiers in CRM.

LET OP: Voor elke koppeling en elke onderliggende applicatie moet de gebruikerskoppeling opnieuw worden ingesteld.

Ga naar Zoho > Api Koppelingen. Klik op de Openen knop voor de onderliggende koppeling.



Zoek onder applicaties de juiste applicatie en klik op openen.



Om de gebruikerskoppelingen te openen klik op "Aanpassen" bij het blok Gebruikerskoppeling




Zoek de gebruiker welke is opgehaald uit CRM. Geen gebruiker zichtbaar? Klik op de knop "CRM gebruikers ophalen". Klik daarna op aanpassen voor de gebruiker regel



Wijzig de gebruiker naar de te koppelen gebruiker.



Klik nu op opslaan. De gebruiker is nu succesvol gekoppeld. 


Bvenstaande herhaal je bij elke applicatie en elke koppeling waarvoor je de koppeling wilt gebruiken.
    • Related Articles

    • Dubbele cliënten in portaal goed omzetten naar Zoho CRM en Desk

      Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen. Via ...
    • Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM

      Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen. Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage ...
    • Zoho Workdrive

      Deze handleiding omvat een vereenvoudigde uitleg hoe de Workdrive Export module is in te stellen. De Workdrive module is een export module waarmee de gescande bestanden en/of de metadata bestanden kunnen worden geëxporteerd naar een Zoho Workdrive ...
    • Nieuwe medewerker toevoegen

      Wanneer er een nieuwe medewerker binnen de organisatie toegang krijgt tot de systemen (SmartFMS, OnView, Zoho, etc.) kan deze ook in het portaal worden toegevoegd. Naast het toevoegen van de werknemer moeten er, indien nodig voor de postkamer of zoho ...
    • Exportfouten oplossen

      Tip: Maak je gebruik van onze volledige postkamer oplossing met Zoho Desk / Workdrive / CRM koppelingen? Gebruik dan het document in de bijlage om error documenten handmatig toe te voegen aan je systeem. Dit document vind je onderaan deze pagina. Bij ...