Welkom bij het postpartner portaal

Welkom bij het postpartner portaal

Welkom bij het Postkamer Partner Portaal. Dit portaal helpt je bij het beheren van alle klant- en postkamerverzoeken die aan jou zijn toegewezen. Hieronder lees je hoe je het dashboard kunt gebruiken en wat de verschillende onderdelen betekenen.



Wat doet een postkamerpartner?

Als postkamerpartner scan je poststukken in namens een bedrijf. Deze gescande post wordt via dit portaal verwerkt en doorgestuurd. Vanuit dit dashboard kun je eenvoudig volgen welke verzoeken er openstaan en welke acties van jou worden verwacht.


Dashboard overzicht

Bovenaan het scherm zie je een aantal tegels met de belangrijkste cijfers:

  • Openstaande klantverzoeken
    Het aantal verzoeken dat nog door jou moet worden opgepakt voor klanten.

  • Openstaande postkamerverzoeken
    Het aantal verzoeken dat specifiek betrekking heeft op het verwerken van poststukken.

  • Postkamerverzoeken bij klant
    Hier zie je hoeveel verzoeken inmiddels naar de klant zijn doorgestuurd en daar in behandeling zijn.


Statistieken

Onder de overzichtstegels zie je statistieken over het aantal verzoeken per maand. Dit helpt je bij het versturen van de factuur.

  • Statistiek van extra handelingen
    Hier zie je hoeveel postkamerverzoeken + klantverzoeken er deze maand, vorige maand en de maand daarvoor zijn geweest.


Bovenin het portaal kun je met de tabbladen eenvoudig schakelen tussen verschillende pagina’s:

  • Dashboard – Overzicht van alle openstaande verzoeken en statistieken.

  • Openstaande postkamerverzoeken – Lijst met alle nog lopende postkamerverzoeken.

  • Openstaande klantverzoeken – Lijst met klantverzoeken die jouw actie nodig hebben.

  • Recent aangemaakte postkamerverzoeken – Overzicht van de meest recent toegevoegde verzoeken.


Wat wordt er van jou verwacht?

  • Controleer regelmatig je openstaande verzoeken.

  • Werk deze af door post te scannen en te verwerken volgens de instructies van het bedrijf.

  • Houd de statistieken in de gaten voor inzicht in je werkvoorraad en prestaties.


Uitloggen

Ben je klaar? Klik onderaan op Uitloggen om het portaal veilig af te sluiten.


    • Related Articles

    • Bijzonderheden bij het inscannen

      Er zijn een aantal documenten welke extra aandacht nodig hebben tijdens het proces. Hieronder een overzicht van de bijzonderheden. Pasjes en pincodes Het inscannen van pasjes (wat voor soort dan ook) en pincodes is niet nodig. Deze kunnen apart ...
    • Klantverzoeken

      Wanneer een klant een poststuk uit het archief wil opvragen ontvang je als scanpartner een e-mail. Klik op inzien in de e-mail en je verzoek opent. Het kan zijn dat je moet inloggen, na het inloggen wordt je doorverwezen naar het verzoek. Na het ...
    • Postkamerverzoeken

      Als postkamerpartner werk je in dit portaal met verzoeken die betrekking hebben op gescande poststukken. Hieronder lees je hoe de verschillende onderdelen van het systeem werken. 1. Overzicht van postkamerverzoeken Op de pagina Openstaande ...
    • Post snijden en scanklaar maken

      Middels de snijmachines / brief de-couverteermachine kan de post worden opengesneden. Instructie voor gebruik is bij de machines geplaatst. Probeer het openen van de post per "postbus / bedrijf" uit te voeren. Dit om te voorkomen dat je per abuis ...
    • Post inscannen

      Scannen Een scanklare stapel kan worden ingescant. Dit kan momenteel op: Brother ADS-2800W scanner Brother ADS-4900W scanner Plaats de te scannen stapel in de document feeder (bovenste documenten invoer vak). De documenten plaats je als volgt: ...