Sjablonen voor Desk (dossiers / personen)

Sjablonen voor Desk (dossiers / personen)

Om de desk koppeling goed te laten werken stel je het volgende in:

Controle string

Om dossiers / cliĆ«nten te koppelen wordt dat gedaan op basis van een ID. 

Extra velden: 
  1. fields=cf%5Fcbm%5Fportaal%5Fid
Rest API Check String Raw
  1. [
  2.     {
  3.         "field": "cf.cf_cbm_portaal_id",
  4.         "value": "{{main.id}}",
  5.         "condition": "equal"
  6.     }
  7. ]

Update JSON

Methode: PATCH
Sjabloon:
  1. {
  2.     "ownerId": "{{owner.id}}"
  3. }


    • Related Articles

    • Dubbele cliënten in portaal goed omzetten naar Zoho CRM en Desk

      Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen. Via ...
    • Sjablonen voor CRM migratie (Dossiers)

      Er zijn een aantal sjablonen welke gebruikt kunnen worden voor de CRM migratie. Hieronder een overzicht van de standaard sjablonen. Let op: Controleer de veldnamen voor gebruik. Zoekopdracht ...
    • Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM

      Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen. Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage ...
    • Koppeling met Zoho gebruikers

      Om de Zoho gebruikers te koppelen aan de portaal gebruiker kun je onderstaande stappen volgen. De koppeling zorgt er voor dat wanneer er acties worden uitgevoerd vanuit het portaal dat de juiste CRM / Desk gebruiker wordt gekoppeld aan de ...
    • Nieuwe medewerker toevoegen

      Wanneer er een nieuwe medewerker binnen de organisatie toegang krijgt tot de systemen (SmartFMS, OnView, Zoho, etc.) kan deze ook in het portaal worden toegevoegd. Naast het toevoegen van de werknemer moeten er, indien nodig voor de postkamer of zoho ...