Sjablonen voor CRM migratie (Dossiers)

Sjablonen voor CRM migratie (Dossiers)

Er zijn een aantal sjablonen welke gebruikt kunnen worden voor de CRM migratie. Hieronder een overzicht van de standaard sjablonen.
Let op: Controleer de veldnamen voor gebruik.

Zoekopdracht

  1. ((Dossierkenmerk:equals:{{main.client_id}})or(Account_Name:equals:{{main.client_id}} {{main.fullCaseNameWithPartner}}))

Nieuw dossier

  1. {
  2.     "Email": "{{main.clean_email}}",
  3.     "Owner": "{{owner.id}}",
  4.     "Phone": "{{main.clean_phone_one}}",
  5.     "Partner": "{{partner.fullName}}",
  6.     "Postcode": "{{main.postal_zip}}",
  7.     "Huisnummer": "{{main.postal_number}} {{main.postal_number_suffix}}",
  8.     "Straatnaam": "{{main.postal_streetname}}",
  9.     "Woonplaats": "{{main.postal_placename}}",
  10.     "Gesloten_op": "{{main.closed}}",
  11.     "Account_Name": "{{main.client_id}} {{main.fullCaseNameWithPartner}}",
  12.     "Account_Type": "Clientdossiers",
  13.     "OnView_RecId": "{{main.link_field_two}}",
  14.     "Dossierhouder": "{{main.fullName}}",
  15.     "Dossierkenmerk": "{{main.client_id}}",
  16.     "ID_CBM_Portaal": "{{main.id}}",
  17.     "Workdrive_pgb_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_pgb_id.value}}",
  18.     "Workdrive_case_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_financieel_id.value}}",
  19.     "Workdrive_zorg_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_zorg_id.value}}",
  20.     "OnView_Dossiertype": "{{main.free_field_one}}",
  21.     "OnView_Dossierstatus": "{{main.free_field_two}}"
  22. }

Wijzigen dossier

  1. {
  2.     "id": "{{record.crm_record_key}}",
  3.     "Email": "{{main.clean_email}}",
  4.     "Owner": "{{owner.id}}",
  5.     "Phone": "{{main.clean_phone_one}}",
  6.     "Partner": "{{partner.fullName}}",
  7.     "Postcode": "{{main.postal_zip}}",
  8.     "Huisnummer": "{{main.postal_number}} {{main.postal_number_suffix}}",
  9.     "Straatnaam": "{{main.postal_streetname}}",
  10.     "Woonplaats": "{{main.postal_placename}}",
  11.     "Gesloten_op": "{{main.closed}}",
  12.     "Account_Name": "{{main.client_id}} {{main.fullCaseNameWithPartner}}",
  13.     "Account_Type": "Clientdossiers",
  14.     "OnView_RecId": "{{main.link_field_two}}",
  15.     "Dossierhouder": "{{main.fullName}}",
  16.     "Dossierkenmerk": "{{main.client_id}}",
  17.     "ID_CBM_Portaal": "{{main.id}}",
  18.     "Workdrive_pgb_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_pgb_id.value}}",
  19.     "Workdrive_case_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_financieel_id.value}}",
  20.     "Workdrive_zorg_id": "{{client_data_field.zoho_workdrive_dossier_zorg_id.value}}",
  21.     "OnView_Dossiertype": "{{main.free_field_one}}",
  22.     "OnView_Dossierstatus": "{{main.free_field_two}}"
  23. }


    • Related Articles

    • Dubbele cliënten in portaal goed omzetten naar Zoho CRM en Desk

      Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen. Via ...
    • Sjablonen voor Desk (dossiers / personen)

      Om de desk koppeling goed te laten werken stel je het volgende in: Controle string Om dossiers / cliënten te koppelen wordt dat gedaan op basis van een ID. Afwijking van default URL (suffix): ...
    • Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM

      Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen. Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage ...
    • Koppeling met Zoho gebruikers

      Om de Zoho gebruikers te koppelen aan de portaal gebruiker kun je onderstaande stappen volgen. De koppeling zorgt er voor dat wanneer er acties worden uitgevoerd vanuit het portaal dat de juiste CRM / Desk gebruiker wordt gekoppeld aan de ...
    • Zoho Gebruikers koppelen aan Cliëntgroep zonder portaal gebruikers

      Het is ook mogelijk om de gebruikers vanuit je cliëntbeheersysteem te koppelen aan de Zoho Gebruikers zonder hiervoor portaalgebruikers aan te maken. Dit kan via het Groepen menu onder Cliënten. Let op: Je kan bij onze postkamer oplossing maar één ...