Samengevoegd document opnieuw aanbieden

Samengevoegd document opnieuw aanbieden

Het kan voorkomen dat een document tijdens het uitpak en scanproces samengevoegd wordt aangeboden terwijl dit twee verschillende documenten horen te zijn. Onderstaande stappen kun je ondernemen om dit op te lossen. Handig is om een goede PDF reader te gebruiken. Wij adviseren hiervoor:
  1. Foxit PDF Reader
  2. Adobe Reader
In onze voorbeelden gebruiken we Foxit Reader. Bij Adobe werkt het principe vergelijkbaar.

Foute document verwijderen

Wanneer een document fout in het systeem is ontvangen kun je deze downloaden. Dit kan vanuit het portaal maar ook vanuit de applicatie welke het document wordt aangeboden bijvoorbeeld: Zoho Workdrive, Zoho Desk, etc. Gebruik de instructie van uw bedrijf om documenten te verwijderen uit uw systeem. 
Let Op: Verwijder het document pas nadat u het originele PDF bestand hebt gedownload op uw eigen computer.

PDF splitsen

Een PDF kun je splitsen door deze te printen met een PDF printer. Microsoft heeft een ingebouwde PDF printer de "Microsoft Print to PDF". In dit voorbeeld zijn pagina 1 en 2 van dossier X en 3 en 4 van dossier Y.
Open het samengevoegde PDF bestand en klik op printen. Wijzig de printer naar Microsoft Print to PDF en print een pagina bereik van 1 - 2. 

Print het document en sla deze op.


herhaal bovenstaande voor het tweede deel

En sla deze ook op


Bovenstaande kun je zo vaak herhalen als je wilt bij een samengevoegd document. Als je alle delen apart hebt opgeslagen kun je verder naar het volgende hoofdstuk.

Document opnieuw aanbieden in postsysteem

Let op: Deze stap herhaal je voor elk gesplitst document

In het portaal ga naar ScanStream AI Postkamer > Overzicht


In het overzicht klik op "Nieuw document"


Klik op "Bestand kiezen" selecteer je opgeslagen bestand en klik daarna op "Document toevoegen"

Je krijgt een melding wanneer het document goed is toegevoegd. Nu herhaal je bovenstaande voor elk gescheiden document.



    • Related Articles

    • Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM

      Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen. Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage ...
    • SmartFMS bestand importeren

      Importbestand gereed maken voor import Uit SmartFMS kan een complete lijst worden gedownload met alle cliënten, partners, de dossierstatus etc. Deze lijst wordt aangemaakt in een .xls formaat. Door een fout vanuit SmartFMS klopt de .xls indeling niet ...
    • Dubbele cliënten in portaal goed omzetten naar Zoho CRM en Desk

      Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen. Via ...
    • Document verwijderen

      Om een gescand document te verwijderen is het niet mogelijk deze met één klik op de knop te verwijderen. Dit is een ingebouwd veiligheidsmechanisme om fouten te voorkomen. Wanneer je een document wilt verwijderen doe je dit doormiddel van een status ...
    • Exportfouten oplossen

      Tip: Maak je gebruik van onze volledige postkamer oplossing met Zoho Desk / Workdrive / CRM koppelingen? Gebruik dan het document in de bijlage om error documenten handmatig toe te voegen aan je systeem. Dit document vind je onderaan deze pagina. Bij ...