Postkamerverzoeken afhandelen

Postkamerverzoeken afhandelen

Poststukken welke wij niet kunnen of mogen scannen ontvang je in het postkamerverzoeken overzicht. Open het menu "Uw postkamer" en klik op "Postkamer verzoeken"


Er opent nu een overzicht voor alle postkamerverzoeken. Je kan nu eenvoudig alle openstaande en afgehandelde verzoeken inzien.

Reageren op een verzoek

In het overzicht selecteer je alle verzoeken met status "Bij klant"

Als hier documenten staan kun je direct een overzicht inzien. Klik op "Inzien". Je ziet direct de foto van het document en kan in de rechter kolom aangeven wat je wil dat de postkamer gaat doen.


Je vult in:
  1. Wat je wilt dat de postkamer gaat doen: Doorsturen, Vernietigen, Verkeerd geadresseerd - retour sturen of Alsnog digitaliseren.
  2. Bij het doorsturen wordt van je gevraagd om de adresgevens in te vullen.
  3. Notificatie e-mailadres. Je ontvang op dit mailadres een notificatie wanneer het verzoek is afgehandeld.
  4. Opmerkingen veld. Je kan hier eventuele instructies geven bij bijvoorbeeld het opnieuw scannen. Bijvoorbeeld: Brief scannen zonder het tijdschrift.

Klik op verzenden om de postkamer opdracht te geven.

Bij postkamer

In het overzicht "Bij postkamer" kun je zien welke verzoeken de postkamer nog aan het behandelen is





    • Related Articles

    • Afhandelen van inkomende documenten / post / email.

      Wanneer de AI Postkamer de documenten niet zelf kan rubriceren of de er is een voorwaarde waaraan een document (nog) niet voldoet voor het exporteren worden deze aangeboden aan de gebruiker om af te handelen. Het is de bedoeling dat periodiek deze ...