Nieuwe medewerker toevoegen

Nieuwe medewerker toevoegen

Wanneer er een nieuwe medewerker binnen de organisatie toegang krijgt tot de systemen (SmartFMS, OnView, Zoho, etc.) kan deze ook in het portaal worden toegevoegd. Naast het toevoegen van de werknemer moeten er, indien nodig voor de postkamer of zoho koppeling, een koppeling worden ingesteld in het portaal met de Cliëntgroepen en de CRM / Desk gebruikers.

Nieuwe gebruiker toevoegen

In het menu ga naar Instellingen > Gebruikers



Klik op "Gebruiker toevoegen"


Vul het formulier in. Gebruikersnaam (tip: gebruik je kantoornaam_gebruikersnaam. Hiermee heb je altijd een unieke combinatie). 


Belangrijke velden:
Role: Standaard gebruiker of Administratie gebruiker. Administratiegebruiker heeft rechten om systeemkoppelingen te wijzigen.

Na het aanmaken van de gebruiker kun de beginnen met het instellen van de koppelingen.

    • Related Articles

    • Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM

      Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen. Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage ...
    • Exportvoorwaarden

      In elke exportmodule kun je voorwaarden instellen waarmee je documenten kan filteren naar een bepaalde exportmodule. Deze voorwaarden kun je instellen op de ingestelde velden en op bestandstype (extensies). Bestandsextensie filter Wanneer je alleen ...
    • Gebruiker koppelen aan cliëntgroep

      Binnen het portaal worden cliënten gekoppeld aan een groep om dossierbeheerders / contactpersonen / bewindvoerders/ mentoren te koppelen aan een groep cliënten. Om er voor te zorgen dat de groep cliënten aan de juiste gebruiker is gekoppeld koppel je ...
    • API Sleutel en wachtwoord in OnView maken

      Wanneer je OnView wilt koppelen met ons portaal kun je onderstaande stappen volgen. Het is belangrijk dat je de API gebruikersnaam en het API wachtwoord goed bewaard. Laatste kun je namelijk niet terugvinden in OnView. API Afnemer toevoegen Om de ...
    • SmartFMS bestand importeren

      Importbestand gereed maken voor import Uit SmartFMS kan een complete lijst worden gedownload met alle cliënten, partners, de dossierstatus etc. Deze lijst wordt aangemaakt in een .xls formaat. Door een fout vanuit SmartFMS klopt de .xls indeling niet ...