Klantverzoeken

Klantverzoeken

Wanneer een klant een poststuk uit het archief wil opvragen ontvang je als scanpartner een e-mail.  Klik op inzien in de e-mail en je verzoek opent.
Het kan zijn dat je moet inloggen, na het inloggen wordt je doorverwezen naar het verzoek.

Na het openen van het verzoek lees je eenvoudig af wat de klant verzoek.

Het klantverzoek afhandelen

Bij het klantverzoek zie je links een aantal gegevens. Rechts zie je het opgevraagde document.


Onder de details het belangrijk om kennis te nemen van:
  1. Type: Dit is wat de klant verzoekt.
  2. Doorsturen naar: (Alleen zichtbaar wanneer type doorsturen is)
  3. Bericht van postklant: Hier lees je eventuele opmerkingen van de klant.

Bij het afhandelen kun je eventueel een melding naar de klant versturen. De klant kan dit bericht lezen in het portaal.
Bij het doorsturen vul je de betaalde portokosten in. Klik op afhandelen om het af te melden.
    • Related Articles

    • Welkom bij het postpartner portaal

      Welkom bij het Postkamer Partner Portaal. Dit portaal helpt je bij het beheren van alle klant- en postkamerverzoeken die aan jou zijn toegewezen. Hieronder lees je hoe je het dashboard kunt gebruiken en wat de verschillende onderdelen betekenen. Wat ...
    • Postkamerverzoeken

      Als postkamerpartner werk je in dit portaal met verzoeken die betrekking hebben op gescande poststukken. Hieronder lees je hoe de verschillende onderdelen van het systeem werken. 1. Overzicht van postkamerverzoeken Op de pagina Openstaande ...