Handmatig een document toevoegen

Handmatig een document toevoegen

Alert
Het is ook mogelijk om handmatig een document toe te voegen. Deze documenten kunnen niet gesplitst worden met de batchbladen (tussenbladden)!

Om een document te uploaden ga je naar de AI Postkamer > Overzicht.


Hier klik je op "Upload document" in het blok "Documenten uploaden". Selecteer je PDF of EML bestand welke je wilt toevoegen en klik op "Document toevoegen".



    • Related Articles

    • Samengevoegd document opnieuw aanbieden

      Dit artikel is oud. Per 1-1-2025 kun je documenten splitsen in het systeem zelf Het kan voorkomen dat een document tijdens het uitpak en scanproces samengevoegd wordt aangeboden terwijl dit twee verschillende documenten horen te zijn. Onderstaande ...
    • Nieuwe medewerker toevoegen

      Wanneer er een nieuwe medewerker binnen de organisatie toegang krijgt tot de systemen (SmartFMS, OnView, Zoho, etc.) kan deze ook in het portaal worden toegevoegd. Naast het toevoegen van de werknemer moeten er, indien nodig voor de postkamer of zoho ...
    • Document verwijderen

      Om een gescand document te verwijderen is het niet mogelijk deze met één klik op de knop te verwijderen. Dit is een ingebouwd veiligheidsmechanisme om fouten te voorkomen. Wanneer je een document wilt verwijderen doe je dit doormiddel van een status ...
    • Exportfouten oplossen

      Tip: Maak je gebruik van onze volledige postkamer oplossing met Zoho Desk / Workdrive / CRM koppelingen? Gebruik dan het document in de bijlage om error documenten handmatig toe te voegen aan je systeem. Dit document vind je onderaan deze pagina. Bij ...
    • Document uit het archief opvragen

      Om een poststuk op te vragen uit het archief van de postkamer gebruik je het klantverzoeken onderdeel uit het portaal. In het menu vouw je "Uw postkamer" open en klik je "Klantverzoeken". Er opent nu een overzicht voor alle klantverzoeken. Je kan nu ...