Geschiedenis van de browser alleen voor zoho wissen.

Geschiedenis van de browser alleen voor zoho wissen.

Het kan zijn dat de zoho applicatie niet goed werkt. Soms is het wissen van de geschiedenis voor deze site in combinatie met een refresh voldoende om dit op te lossen.
Onderstaande methode werkt zo dat je alleen de geschiedenis van een specifieke website (Desk, CRM, etc) wist.



Stap 1.  Ga naar de pagina van Zoho Desk, CRM, etc. Open de Ontwikkelhulpprogramma's. 


Stap 2. Open de application tab in het hulpprogramma.


Stap 3. Klik op Storage daarna op clear site data.


Stap 4. Sluit het venster.


Stap 5. Ververs de pagina met Ctrl + F5.

    • Related Articles

    • Zoho Mail koppelen aan Outlook 2016 of hoger

      Hierbij de stappen om outlook in te stellen voor Zoho Mail. De instellingen bestaan uit 3 onderdelen. Toestaan dat de gebruiker ActiveSync mag gebruiken, App-wachtwoord maken (alleen bij twee-factor) authenticatie en instellen van outlook. Mailbox ...
    • Agenda delen met andere Zoho gebruiker

      Wanneer je een agenda wilt delen met een andere zoho gebruiker wilt delen kan een gebruiker dit zelf instellen. Je kan dit als volgt doen: 1. Ga naar https://mail.zoho.eu/ en open je agenda. 2. Klik op het tandwiel-iccontje om de instellingen te ...
    • Zoho Vault wachtwoorden vullen niet goed, hoe op te lossen?

      1. Basischeck: werkt de extensie zelf goed? Controleer of de extensie actief is In Chrome/Edge/Brave: Klik op het puzzel-icoontje (Extensies) → kijk of Zoho Vault niet “uit” staat. In Firefox: Menu ☰ → Add-ons → Extensies → controleer of Zoho Vault ...
    • Mailbox delegeren

      Je kan gebruikers toegang verlenen tot elkaars mailbox. Dit heet delegeren. Je kan maximaal 10 gebruikers toevoegen aan een mailbox voor delegeren. Wil je meer gebruikers koppelen? Dan moet er een gedeeld postvak worden gemaakt. Via de beheerconsole ...