Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen.
Via het zoekvenster linksboven zoek je de dubbele cliënt op. Wanneer je op openen klikt houdt de Ctrl toets vast om ze te openen in een nieuw tabblad. (Dit principe werkt ook als je driedubbele of meervoudige dossiers hebt).
Koppelingen welke ik niet wil gebruiken
Als eerste kun je bij alle cliënten welke je niet wilt gebruiken de volgende stappen ondernemen.
1. Klik op de "Zoho" knop bovenin. Zoek onder het kopje "Zoho CRM" de koppeling voor cliënten. Klik op aanpassen.
2. Leeg het veld "ID van CRM entiteit" en vink "Uitsluiten voor automatische koppeling aan".
3. Klik op aanpassen en ga terug naar de "Zoho" Pagina. En zoek nu onder de "Zoho Desk" kop naar de "Personen koppeling" en verwijder deze.
4. Herhaal bovenstaande voor alle cliënt koppelingen welke je niet wilt gebruiken.
Koppeling welke ik wel wil gebruiken
Bij de koppeling welke je wel wilt gebruiken ga je ook naar het "Zoho" tabblad in het dossier.
1. Onder het hoofdstuk CRM koppeling klik op aanpassen bij de cliënten / personen koppeling.
2. Controleer of "ID van CRM entiteit" gevuld is en vink "Direct bijwerken na wijziging aan".
Je hebt nu de koppelingen goed ingesteld. Het duurt maximaal 2 uur voordat alle wijzigingen zijn verwerkt naar CRM en Desk.