Document verwijderen

Document verwijderen

Om een gescand document te verwijderen is het niet mogelijk deze met één klik op de knop te verwijderen. Dit is een ingebouwd veiligheidsmechanisme om fouten te voorkomen.
Wanneer je een document wilt verwijderen doe je dit doormiddel van een status wijziging. 

Wanneer je een document hebt geopend kun je via de "Workflow acties" het document naar de prullenbak verplaatsen.



Het document wordt nu na 14 dagen automatisch vernietigd.
    • Related Articles

    • Samengevoegd document opnieuw aanbieden

      Dit artikel is oud. Per 1-1-2025 kun je documenten splitsen in het systeem zelf Het kan voorkomen dat een document tijdens het uitpak en scanproces samengevoegd wordt aangeboden terwijl dit twee verschillende documenten horen te zijn. Onderstaande ...
    • Handmatig een document toevoegen

      Het is ook mogelijk om handmatig een document toe te voegen. Deze documenten kunnen niet gesplitst worden met de batchbladen (tussenbladden)! Om een document te uploaden ga je naar de AI Postkamer > Overzicht. Hier klik je op "Upload document" in het ...
    • Exportfouten oplossen

      Tip: Maak je gebruik van onze volledige postkamer oplossing met Zoho Desk / Workdrive / CRM koppelingen? Gebruik dan het document in de bijlage om error documenten handmatig toe te voegen aan je systeem. Dit document vind je onderaan deze pagina. Bij ...
    • Afhandelen van inkomende documenten / post / email.

      Wanneer de AI Postkamer de documenten niet zelf kan rubriceren of de er is een voorwaarde waaraan een document (nog) niet voldoet voor het exporteren worden deze aangeboden aan de gebruiker om af te handelen. Het is de bedoeling dat periodiek deze ...
    • Scanners beheren

      Het is mogelijk om zelf scanners toe te voegen aan je systeem. Deze scanners zorgen er voor dat je batches (documenten met tussenbladen) kan geautomatiseerd toevoegen aan het systeem. Batches kunnen geautomatiseerd worden ingelezen via de IMAP ...