Checklist nieuwe werknemer Postkamer in combinatie met Zoho Desk & CRM
Wanneer je gebruik maakt van de onze oplossing waarbij we de postkamer gekoppeld hebben met Zoho CRM en Zoho Desk zijn er per nieuwe gebruiker een aantal stappen te ondernemen.
Hiervoor hebben we een handige checklist. Deze is toegevoegd als bijlage aan dit artikel.
Related Articles
Dubbele cliënten in portaal goed omzetten naar Zoho CRM en Desk
Het kan voorkomen dat je uit je bewindvoerderssysteem een cliënt dubbel teruggekoppeld krijgt. Portaal kan dubbele cliënten niet goed verwerken waardoor je handmatig een aantal instellingen moet omzetten en de voorkeurskoppeling moet instellen. Via ...
Nieuwe medewerker toevoegen
Wanneer er een nieuwe medewerker binnen de organisatie toegang krijgt tot de systemen (SmartFMS, OnView, Zoho, etc.) kan deze ook in het portaal worden toegevoegd. Naast het toevoegen van de werknemer moeten er, indien nodig voor de postkamer of zoho ...
Koppeling met Zoho gebruikers
Om de Zoho gebruikers te koppelen aan de portaal gebruiker kun je onderstaande stappen volgen. De koppeling zorgt er voor dat wanneer er acties worden uitgevoerd vanuit het portaal dat de juiste CRM / Desk gebruiker wordt gekoppeld aan de ...
Samengevoegd document opnieuw aanbieden
Het kan voorkomen dat een document tijdens het uitpak en scanproces samengevoegd wordt aangeboden terwijl dit twee verschillende documenten horen te zijn. Onderstaande stappen kun je ondernemen om dit op te lossen. Handig is om een goede PDF reader ...
Zoho Gebruikers koppelen aan Cliëntgroep zonder portaal gebruikers
Het is ook mogelijk om de gebruikers vanuit je cliëntbeheersysteem te koppelen aan de Zoho Gebruikers zonder hiervoor portaalgebruikers aan te maken. Dit kan via het Groepen menu onder Cliënten. Let op: Je kan bij onze postkamer oplossing maar één ...