Agenda delen met andere Zoho gebruiker

Agenda delen met andere Zoho gebruiker

Wanneer je een agenda wilt delen met een andere zoho gebruiker wilt delen kan een gebruiker dit zelf instellen. Je kan dit als volgt doen:

1. Ga naar https://mail.zoho.eu/ en open je agenda. 

2. Klik op het tandwiel-iccontje om de instellingen te openen.

3. Klik in de linker kolom op Mijn Agenda's. Onder de kop Delen en machtigingen kun je een orgnisatie, individu of één groep machtigen. Klik op "+ Persoon toevoegen".


4. Vul het e-mailadres van de gebruiker in wie toegang moet hebben. Selecteer daarna de machtiging ernaast. Klik op delen.

5. De machtiging is nu aangemaakt.

Agenda van gemachtigde openen en zichtbaar maken

Na het machtigen kan het zijn dat de gemachtigde de agenda zichtbaar moet maken. Volg stap 1 en 2 uit het vorige hoofdstuk. In de instellingen ga naar "Gedeelde agenda's"
Hier kun je de agenda's voor welke je gemachtigd bent beheren en inzien. Ook kun je hier de kleuren aanpassen en per agenda instellen of deze zichtbaar moet zijn.
    • Related Articles

    • Zoho Mail koppelen aan Outlook 2016 of hoger

      Hierbij de stappen om outlook in te stellen voor Zoho Mail. De instellingen bestaan uit 3 onderdelen. Toestaan dat de gebruiker ActiveSync mag gebruiken, App-wachtwoord maken (alleen bij twee-factor) authenticatie en instellen van outlook. Mailbox ...
    • Mailbox delegeren

      Je kan gebruikers toegang verlenen tot elkaars mailbox. Dit heet delegeren. Je kan maximaal 10 gebruikers toevoegen aan een mailbox voor delegeren. Wil je meer gebruikers koppelen? Dan moet er een gedeeld postvak worden gemaakt. Via de beheerconsole ...
    • Zoho Vault wachtwoorden vullen niet goed, hoe op te lossen?

      1. Basischeck: werkt de extensie zelf goed? Controleer of de extensie actief is In Chrome/Edge/Brave: Klik op het puzzel-icoontje (Extensies) → kijk of Zoho Vault niet “uit” staat. In Firefox: Menu ☰ → Add-ons → Extensies → controleer of Zoho Vault ...
    • Geschiedenis van de browser alleen voor zoho wissen.

      Het kan zijn dat de zoho applicatie niet goed werkt. Soms is het wissen van de geschiedenis voor deze site in combinatie met een refresh voldoende om dit op te lossen. Onderstaande methode werkt zo dat je alleen de geschiedenis van een specifieke ...